Goalkeeper

Alla har en historia, och det är inte den historia man förväntar sig. Du har säkert skapat dig en bild av mig, av vem du tror jag är. Men att tro är inte att veta. Jag är helt övertygad att du sinom tid reviderar dina tankar (om mig och om dig). Om inte så gör jag.


Imorse anlände jag till kontoret 06:15. Tog en lång bastu och låg där och funderade för mig själv. Dags att sätta upp nya mål i mitt liv. Jag har klarat mig igenom det senaste året och måste nu tvinga mig själv att se framåt. Inte bakåt. Jag har varit duktig på mål. Duktig på så sätt att jag satt ribban högt och alltid tagit mig över den. Det gör jag inte längre. Jag faller och river. Dessutom hårdare för varje gång. Men jag vet ju.., Jag behöver mål för att förverkliga mig själv.


Efter en timme i bastum knäckte jag min framtidskod. Jag blev också ett kilo lättare. Men det var inte tanken.


Sätter du upp mål i ditt liv?



Kommentarer
Postat av: pierre

klart man sätter upp mål..hur ska man annars ta sig från a till b här i livet...dessutom så är det en sjuk arbetsskada det där med målsättning...

2007-04-10 @ 09:15:59
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Klusterbitar

Jag sätter upp delmål, små bitar som jag vill klara av och som ska falla på plats. Om jag sätter ribban för högt finns risken att allt blir scrambled eggs, pannkaka...you name it.

2007-04-10 @ 09:16:57
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag har alltid mål, men jag har kanske börjat fega lite för jag klarar mig oftast. Tror jag behöver lite mer högtflygande mål för att börja ta mig någonstans..

2007-04-10 @ 09:24:04
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: nollåttan

nu e jag för speedad för att läsa ordentligt. plus vill filma redan i veckan. va fan. hur gör man med bloggen nu??!?

2007-04-10 @ 09:50:42
Postat av: Blingbling till 08:an

Oj, jösses. Herreguuuuud! Nu spränger Plus av alla din identitet. Mamamia. Klart du ska fortsätta blogga. Kanske är det inte så många av dina bloggläsare som faktiskt följer Plus, och du får fortsätta vara anonym. Men jag ser alltid Plus hihi.

2007-04-10 @ 09:56:45
Postat av: nollåttan

bling: problemet är att lokaltidningen mitt i ringde nu också. *varifrån? varför??*

2007-04-10 @ 12:04:54
Postat av: nollåttan

bling: problemet är att lokaltidningen mitt i ringde nu också. *varifrån? varför??*

2007-04-10 @ 12:04:55
Postat av: K

Japps, mål gillar jag. Vad jobbar du med om man får vara fräck och fråga.. :) ?
Jag älskar listor snart kanske jag gör fler wohoo :D

2007-04-10 @ 12:20:22
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: nollåttan

jag tror de får utdrag. men nu räcker det. min minute of fame får bli den i plus, haha

2007-04-10 @ 12:26:08
Postat av: Blingbling till K

Klart du får fråga det =) Jag svarar på din blogg.

2007-04-10 @ 12:26:38
Postat av: Blingbling till nollåttan

Fasen vad jag ska sitta klistrad framför TV:n följande måndagar. Kl 21 är det va, som Plus går. Jag tycker det här är jätteroligt =D

2007-04-10 @ 12:29:27
Postat av: K

HEj! Nej jag har inte bloggat om det, så du har inte missat något..vet inte om jag orkar blogga om det. Kanske ska skaffa en sån där med lösen... och blogga hemlisar där. Kärlek är skit jobbigt och it sucks... :(

2007-04-10 @ 12:57:03
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: Blingbling till K

Kärlek är aldrig lätt. Japp, it sucks! Men jag har hört att det finns lycklig kärlek också. Måste bara hitta den.

2007-04-10 @ 13:14:42
Postat av: Ester

Jag sätter inte upp mål så uttalat för mig själv. Det är mer så att jag ger mig sjutton på att klara saker som jag ger mig in på. Mitt nya mål råder jag inte över....det är lite svårt.

2007-04-10 @ 18:56:19
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Jag borde sätta upp fler mål. Kortare mål. Mina mål som jag sätter upp är alltid så homla stora och omvälvande...Skulle behöva fler delmål. Nu har jag ett, jag ska få bort ondskan i mitt ben med träning. Nu jävlar! Jag tror på det...

2007-04-11 @ 18:16:33
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: