Veckans kommande dejter

Igår var det aktivitet på nätet hemma i lyan. Datorn gick varm och värmde min mage där jag låg i soffan. Så vad hände? Jo, jag ska dejta en sillstrypare i exil nu på onsdag. Jag tror det blev bestämt så. Eller drömde jag att vi bestämde något. Klockan var ju så sent.

Jag tror han är lite nervös över det (att blinddejta alltså). Han har inte gjort det ännu sa/skrev han. Skönt att ha lite övertag för en gångs skull. Börjar få rutin nu känner jag. KaffeBar, där ska vi ses. Hans hemmaplan, men det bjuder jag på. Undra just om jag hittar dit.

Jag parallellchattade också med en annan stilig sak. Han var dessvärre upptagen denna vecka. Säkert dejtar han flitigare än vad jag gör. Jag undrar.., Kan man dejta flera på en vecka? Orkar man det? Och får man det? Jag känner inte till någon vett och etikett vad gäller just nätdejting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: