Ett X:s bekännelse

Så här i efterhand är det enklare att ställa frågan. Och idag passade jag på. Detta eftersom mitt X varit på dragqueenshow och haft en massa killar springade efer sig. Och visst, jag hade rätt. Mitt X är bisexuell. B(i) nice tänkte jag. Ställ inte till med en sceen. Han har ju trots allt inte ljugit, bara smugit med sanningen. Och ärligt talat Blingbling. Du hade det på känn redan första dejten. Du har känt vibbarna och sett blickarna från killar på stan. Tjejer också för den delen. Jobbigt att ha en snygg pojkvän som sänder ut signaler till båda könen. Skönt att det är över.



Kommentarer
Postat av: Niko

Är den snygge psykologen vi pratar om??

2006-10-05 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: