Söndagsmys

Idag har det varit en sån där dag där jag bara njutit & strosat, jazzat & softat. Upp med tuppen och sedan brunch med Annso på String. Eller upp med tuppen var det nog inte. Jo, om det var en morgontrött en. Tror jag sov till 09.00.


Det blev sedan en prommis från Söder till Gamla Stan där vi shoppade loss på nyinvigd smyckesbutik. Ett glas vin blev det också, men hoppade snittarna. Efter att ha gått loss på ett par örhängen mötte jag upp en kollega med barn för bastu och bad på kontoret. Ja, vi har faktiskt swimmingpool på mitt jobb. Sedan mat på kinarestaurang. Sist men inte minst träffade jag Martha o Kristian i Birkastan. De säljer lägenhet inom kort. Jag tingade på ett köksbord och en fåtölj. Mitt bord, vet alla som varit hos mig, är ju livsfarligt. Det tippar om man lutar sig med armbågarna mot bordsskivan.

Nu ligger jag här och pustar ut i soffan med laptoppen på magen. Är nöjd med mig själv för att jag lyckats pricka in så många vänner denna sköna söndag. Livet på en pinne liksom.



Kommentarer
Postat av: Kollegan med barnen

Jo jo - du hoppade snittarna lilla duktiga du, men du glömde att nämna att du kom asande på en gottispåse stor som Hallands län... I och för sig lämnade du den i baksätet och barnen och jag tackar dig stort - ända fram till nästa besök av Påskharen faktiskt.

2006-10-17 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: