Min bikt!

För att skapa lite mer aktivitet på min blogg skapar jag nu en ny kategori. Min bikt. Det vore kul om du som läsare/bloggbesökare också kunde bidra med dina. Detta gör du under länken kommentarer.


Här är kommer mina första bidrag;


Jag älskar att vara i vägen för stressade Stockholmare i tunnelbanan. Med vilja ställer mig på fel sida i rulltrappan. Det är värt sin knuff i ryggen.
 


Jag dejtar flera killar samtidigt utan att tala om det för dem. De tror de är den ende. Men ack, nej. Tror iof att detta är rätt vanligt bland singlar. Jag blir nog förlåten för detta ifall jag skulle avslöjas.

Jag och Melker har ett betydligt intimare förhållande än det jag avslöjat här på bloggen och för vänner. Vi har inte alltid händerna på täcket.


Jo just det, jag har haft orena tankar om kollegor. Upptagna män dessutom. Suck!

När jag har lite tråkigt på krogen väljer jag att betrakta folk på dansgolvet enligt devisen: som man dansar knullar man. Det blir mycket roligare då.

Jag är beroende av meningslösa saker. Jag löser Sudokus, spelar Tetris, chattar, och följer såpor på TV. Allt detta på bekostnad av motion, jobb, bokläsning, städning av min lägenhet och annat som faktiskt behöver göras. Jag skjuter upp saker i oändlighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: