Lunchdejt med Johan (Jopis)

Så äntligen fick jag till det. En dejt med Jopis, favoritkillen på Mötesplasten. Det blev en lunch på Kungsholmen, en promenad efter vattnet och en kram. Såg änder, en herrlös vintersko och andra lunchflanörer. Om vi ska ses igen? Kanske. Men bara om Jopis flyttar till Stockholm.


Ett tips till alla i internetdejtingsvängen. Bestäm aldrig träff på T-centralen. Det är på tok för mycket folk i rörelse och svårt att hitta igen varandra. Ja, ni kan ju läsa vår mobilkonverasation nedan. Kanske inte ordagrant återgiven, men nästan.



Riiiing, pliiiiiiiing i mobilen.



-Hej, jag är här nu. Var är du?

-Men jag är ju också här.

-Ser du mig?

-Nääää, ser du mig? Jag står vid övergångsstället.

-Kan du inte vinka? Jag ser dig fortfarande inte? Är du verkligen här?

-Jag är här o jag vinkar.

-Nä, jag ser ingen som vinkar? Nu vinkar jag.

-Men gud. Jag ser dig inte.

-Var står du?

-Bron över till Kungsholmen och du?

-Också på en bro tror jag...,

Som ni förstår hittade vi varandra tillslut. Men det var inte helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: jopis

Vill även minnas att det var en trevlig lunchdejt.
Men som sagt ibland känns avstånd för långa för att trevliga möten ska få chansen att utvecklas till något mer.

Hoppas du har hittat lyckan...
/jopis

2007-02-14 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: