Judit och Bertil 2 år

Igår hade vi en fantastisk kväll. Mina kompisars bar Judit och Bertil fyllde två år. Där var alla stammisar, Hiphopligan Rusiak och Pewe (ursäkta André med är det PEWE; PV, PW, eller PEVE?), plus hela gänget från The Misfits. För er som inte vet vilka The Misfits är så är det dem jag tillbringade två veckor med i Strömstad. Dvs Micke, Ken, Pete, Frida, Pelle, Andreas, Maria och BigAss. Den enda som saknades var hunden Selda. Övriga vänner som firade var Martha, Annso, Charlotte, Lelle, Lelleman, Kort men inte snagg, GH, Tommy, Jonas, Robban etc.

Det dök upp några sköna bonusgäster bland stammisklientelet, som tillråga på allt kände halva Strand. Då inser man att värden är liten. De kände Erik, Elisabeth och Hans och en massa Åströmmare. Kände mig lite gammal när jag kläckte ur mig att; hrmmm, jag känner deras föräldrar och…. hahaha Åströmmarnas farbror & morbror (dvs allas vår Kisen).


Hiphopligan pumpade lite väl hög musik vilket resulterade i att farbror polisen tittade förbi. Men det hindrade inte oss. Pelle hade skrivit upp 100 pers på gästlistan till Solidaritet. Vi sladdade vidare dit. Där träffade jag på sjukt många roliga människor. De flesta nyrika 80-talister. Ekonomiskt oberoende snubbar som dricker champagne på en vardag. En värld jag själv inte lever, men som kan vara intressant att göra ett djupdyk i. Träffade bla på en kille som gått på Liljaskolan. Kul att det gått bra för en och annan Vännäsbo.


Här kommer några bilder från kvällen. Kanske inte världens bästa kvalité då de fotats med min mobil, men i allafall... Håll till godo.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: