Blingbling nobbar andradejt med Patrik

Patrik säger:

så vad säger du......ska vi hitta på nåt i veckan om min rygg tänkte va bra ?

Patrik säger:

jag har typ aldrig ont i ryggen ......typiskt att man ska ha det när man vart ledig 1 v

Anna säger:

så kan det gå när man haft semester . om, vi ska träffas igen? Får jag tänka lite på saken?

Patrik säger:

okej då ska vi nog inte ses om du måste tänka på det.....

Patrik säger:

haha

Anna säger:

nja, jag känner mig lite osäker faktiskt. Inte på dig utan på mig då alltså

Patrik säger:

okej vad är på gång ?

Anna säger:

inte värst mycket faktiskt. jag önskar någonting var på gång

Patrik säger:

ja men vi har setts en gång...jag tycker jag iallafall har svårt att ge en bra bild vilken bra kille jag är..

Patrik säger:

tycker iallafall du va en goding....

Anna säger:

Jag vet att du är en bra kille ju Patrik. Men om inte kemin finns där, ja då måste jag kapitulera.

Patrik säger:

ja jo...du har rätt...

Patrik säger:

hej dååå *klick*

Patrik säger:

hehehe

Anna säger:

haha, du har humor. det är stort


Det gick inte att leverera följande meddelande:

haha, du har humor. det är stort


Anna säger:

du la bara på nu. jag hann ju inte säga hejdå

Patrik säger:

haha dont waste my time sweetie....=)

Patrik säger:

ahh jag bara skoja lite

Patrik säger:

men ja vad händer nu,...typ inget....

Anna säger:

jo, vi letar vidare i djungeln

Patrik säger:

hmm jo =(

Anna säger:

jag vet, det känns =/

Anna säger:

men vi får inte ge upp

Anna säger:

du kommer att lyckas alldeles utmärkt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: