Skriver jag med för små bokstäver

Dagens kanske största nyhet är att jag haft 60 unika besökare på min blogg. Det läskiga är att det är väldigt få av er som jag känner. Tror jag. Ni lämnar ju inte spår efter er. Hallå, hur ska jag då veta vilka ni är? Kom igen nu, en kommentar kan ni väl smyga in. Det blir trevligare med tvåvägskommunikation. Självklart får ni vara anonyma eftersom jag är hyfsat anonym jag själv.

Detta är ingen gnällkampanj. Vad jag sitter och funderar över är; läser ni det jag skriver? Och är det läsvänligt, nonsens eller underhållande? Är jag för mesig? Är det så?! Kanske skriver jag med för små bokstäver. BLIR DET BÄTTRE SÅ HÄR? HÖRS JAG?

Nu ska jag fira er alla (60 besökare) med en sunkig sval kaffe. Och ni, ni lämnar spår efter er nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Ella

Hej. Texten är inte för liten. Helt lagom. Det är första gången jag är i din blogg och hälsar på så jag har inte hunnit läsa mer än det här inlägget. Hej så länge /Ella

2006-11-28 @ 10:13:51
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: GH

Tja !

Hoppas allt är väl med dig. Bloggen äger :=) ! Vi syns och hörs.

2006-11-28 @ 17:56:03
Postat av: Sophia

Hej hopp!
Jag är stammis på din bloggsida. Följer med spänning vad som händer i ditt liv!
Kraaam

2006-11-29 @ 19:39:16
Postat av: 21things

Hej älskling! Det är bara jag, 21 things. Hur kan en blogg från en så skön tjej vara annat än skarp? Puss!

2006-11-29 @ 20:11:37
Postat av: E.

http://nexttowaverleypark.blogg.se/

2007-04-26 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: