Relax med öl vs stress på Kastrup

Varför gör jag så här? Utsätter mig för stress helt i onödan. Värdelöst! Men ölen var god. Ja, det var den. Att jag sedan satt med hjärtklappning på tåget ut till Kastrup, stirrandes på klockan varje minut och svettades… Ja, strunt samma. Jag hann ju. Men så fick jag också rusa genom hela terminal tre (tack gode gud för fast track) och sedan genom hela skycity för att ta mig till gate B10. Redan vid incheckningshallen blinkade det boarding för avgång mot Stockholm. Ja, då förstår ni kanske. Smart av mig att checka in via Internet.


Gott folk, res aldrig med mig. Ta hellre en öl. Det gjorde Christian från Göteborg. Tur för honom att han skulle ta tåget över till Svea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: