Rapport från stick- och mask(a) AB

Jorå, Micke kommer att få sin julklapp i tid. Jag har kommit till tummen på den första vanten. Och på resans gång tappade jag bara EN maska. Lotti lyckades rädda upp situationen. Inte helt lätt tydligen, eftersom jag stickar på tok för hårt enligt syjuntans medlemmar. Men hallå, vantarna blir ju tätare och varmare då.


Mejlade över några bilder från syjuntan till kollegan och fick följande kommentar:


"Fyfaan det är ju så man mår illa! Bara ett par rökfärgade överdimensionerade glasögon och en palestinasjal som saknas för att man ska få morsan-dricker-rödtjut-och-gråter-över-världsläget-med-hennafärgade-kompisar-vibbar..."


Äääh, hon är bara bitter för att hon missade göromrivuppgörrättsammankomsten!



Kommentarer
Postat av: Lotti

Nu är det dags att ta tag i andra vanten! I morgon kör vi syjunta igen. Kom och hör mig sjunga på Engelen ikväll. Du lär inte hinna färdigt första vanten ikväll i alla fall. Kramar!

2006-12-04 @ 15:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: