Fotografen blixtrar

Min fotograf har uppvaktat mig i helgen. Kommunikation via SMS som började på lördag. Och mer fåordig kille får man nog leta efter. För honom gäller definitivt; En bild säger mer än tusen ord. Samtidigt som jag hävdar motsatsen. En bild säger inte mer än tusen ord.


Vad sägs om SMSen:

  • Vad gör du?
  • Är hemma, vill du komma hit?
  • Ska jag komma? Kram

Hur som helst, jag dömer honom inte efter hans korthuggna SMS. Killen är betydligt mer verbal när vi träffas. Och detta på ett sätt jag gillar. Han bjuder på sig själv och är som en öppen bok. Nej, det är inte JAG, JAG, JAG som gäller. Han frågar även mig vad jag tycker och känner. Äntligen en kille som hajat.


Igår kväll hade jag honom på besök. Mer detaljer kring detta får ni inte här ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: