Kärt återseende

Jag har tillbringat helgen i Milano. Ett kärt återseende, om än lite mer annorlunde än sist. Denna gång fotade jag inte Jesus kön eller delade sista måltiden med hangarounds. Istället för konstig konst höll mig till temat spänning. Väldigt laddat. Lite grabbigt sådär.

Jag plankade tex på spårvagn och höll på att åka dit. Micke räddade oss  + en hel vagn genom att yppa "Konrollant" när han fick syn på en. Tydligen ett väldigt gångbart internationellt ord. Jag har aldrig sett en gubbe med knäskydd och kryckor springa så snabbt för att sedan hoppa av en spårvagn. Det var fler än vi som var utan biljett om man säger så.

Vad mer? Jo, jag har gnussat mina snygga rumpa på Zlatans stol i Milans omklädningsrum, jag har smygfotat i Inters duschar. Jag har ätit bra kött. Jag hara fått konstiga insektsbett (djuren ger igen).






Micke i Zlatans stol i Milans omklädningsrum. Brutalt. Vem ger vem skabb?



Jag tar mig en dusch med Inter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: