Mentions

Pride smyger sig på. Kanske det mysigaste som händer i den här stan. Det, jazzen, Popagandan, ljumma kvällar i Trädgården, Parkteater etc. Ja augusti är faktiskt en riktigt frän sommarmånad. Då ska du inte lämna stan, snarare bege dig hit (om du inte redan bor här).

Måtte mina nya kläder från Aussieland dyka upp i brevlådan bara. Så jag har något snyggt att sätta på mig. Men http://blackmilkclothing.com/ brukar ju alltid vara kvicka. Alltid. Sedan lite rött läppstift på det och man är hemma. Har aldrig målat mina läppar tidigare. Alltid lite knepigt då de är rätt stora. Men sedan jag blev blondin är det nästan ett måste. Inget smink och jag ser sjuk ut. Lite smink och vips, jag har trollat. Jag har gått å blitt en liten Marilyn. En blekare kopia.

Jag är fotfarande i semestermode fast jag börjat jobba. Istället för att boka in höstens möten sitter jag och planerar mina kvällar. Imorgon vin med L80, på Torsdag Pride, på fredag parkdisco + Pride, på lördag Pridetåget, på söndag... Om jag lever, bada. Mitt i allt detta ska jag försöka klämma in en dejt också. Om han vill. Jag som jagar här så vi får väl se hur jag lyckas med det. Japp, nu vet ni det. Jag är singel också. Alltid. Den dan jag ingår ett relationship på FB kommer det explodera i feeden. Någon få en hjärtattack. Typ ja...