Det har hänt nåt

Jag har undanhållt en grej som hände i julas. Något traumatiskt. Men nu kan jag inte hålla mig längre, jag bara måste få berätta. Datorhaveri, mina vänner. KRASCH! Det resulterade i att jag fick omformatera kräket. Och eftersom jag inte hajat hur man delar upp hårddisk och flyttar allt från C, skrevs allt såklart över. Alla bilder, all musik och ja... 4 års historia.

Nu deppar jag såklart inte ihop över det. De flesta bilder har jag skvalpandes på nätet och musiken likaså, men jag tappade er. Alla RSS flöden. Jag min lata jävel hade inte bookmarkat alla i Delicious och Bloglines.

Tror jag tappade bort en si så där 100 bloggar. FRUSTRATION. Några har jag hittat igen via google och genom att ni kommenterat här igen, men långt ifrån alla.

Inte nog med det, jag tappade såklart alla lösenord till lösenordsskyddade bloggar.

Så Therror, Gerdas, Nollåttan, Grannen etc. Vad är era lösenord. Kan ni inte maila dem till mig via FB, eller smyga in dem här. Adressen till era bloggar har jag. Dessa har jag med åren lärt mig utantill.

Och till er som inte fått besök av mig på ett tag. Kasta in en länk till era bloggar nedan i kommentarsfältet så att jag kan bookmarka dem. Jag lovar att aldrig mer slarva bort er.