Meloditankar

Jag hejade på Salem ikväll. För det geni han är. Jamen hallå: vacker, musikalisk, fin, ödmjuk yada yda--lööööv. Allt det där jag älskar. Men så gick Anna och vann. Anna, typ jag, tant i tonårskropp. Hjälp!

Sökte på Salem i min blogg och hitade ett inlägg från 2007. Då mötte jag honom live  på Cirkus. Förmodligen sa det klick redan då. Jag minns det som idag, Jag ba öööhhhh, vilken musiker o kille. KÄRLEK!

Sen spelningarna på Berns. Så jävdra ös de va... Salem lajar hiphop.

På sätt och vis är jag glad över att Salem inte gick o vann melodifestivalen. Han är för bra för den. AMEN!

En stressig festival med Fakiren kan se ut så här:



Klippt av Fakiren him self.

Måste nog lära honom hur han löser kuben. han verkar lite lost där.


Kommentarer
Postat av: Lina

han var kung;)

2010-03-14 @ 19:07:28
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Och biljetter är bokade till Berns =)

2010-03-14 @ 22:11:33
Postat av: Hanna

Fakiren är fin!

2010-03-15 @ 10:01:01
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

håller med, Salem är för bra för melodifestivalen ;) fattade inte riktigt varför han ville delta från första början, känns som att det är lite under hans värdighet ;)

2010-03-15 @ 17:44:40
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Jag tror helt enkelt Salem deltog för att få folket att upptäcka hans senaste platta. Lite reklam helt enkelt =)

2010-03-15 @ 18:12:19
Postat av: 08an

Han var ett härligt inslag, men jag älskar verkligen verkligen Anna Bs röst!!!

2010-03-15 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: