Vårtöcken och vårtecken

Hjälp. Jag glömde bort mitt login. Blev helt kallsvettig. Som en vallning, fast kyla. Tur att det inte är som på jobbet. Att bloggen låses efter tre försök. För här finns knappsat en helpdesk. Inte en dygnetrunt ariant iaf. Tror knappt någon bloggar på webblogg längre. Är jag den siste överlevande?

Jag tog en hotellfrukost med Pudding idag. Det gav mig blogglöd. Han var här i min stad för att lira fotboll... med författarlandslaget. Fränt. Och som han själv skriver på sin blogg, om ett halvår smäller det. Som jag längtar. Det har iof redan smällt en massa fyrverkerier kring min favoritkrönikör redan. Kul tycker jag. Nu väntar jag bara på det tunga artelleriet. Han är nära nu.

Annars då? Jo, allt är frid och fröjd i mitt ekorrhjul. Jag bröt iof snurren lite med några dagr i London. Jag åker dit lite då och då, men denna gång med andras ögon och upplevelser. Jag fick se London från det något udda perspektivet. Vi vandrade mycket. Luktade på blommorna och njöt av 4D.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah, pjuh. Den paniken när man glömmer login. Och fina puddingen och fina London. Så mycket bra i ett inlägg ändå.

2012-05-17 @ 16:46:10
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: