Elden vs Smärtan

Mitt liv är precis som denna bild jag fotade i söndags. Det är naket, varmt och eldhärjat. Det gör ont ibland, som när Hoffmeastro fick mig att hoppa, springa hit och dit och dansa. Nu skiter jag iof i smärtan. Jag har fått verktyg för hanteringen. Lyckan.. När jag är lycklig känns knappt knivarna.

Jag har fått min bit av kakan, jag har ätit den med. Du vill ta tillbaka, men vägrar att ge - - sjöng jag högt i lördags. Tänkte på dom som inte kan ge av sig själv till någo annan. Fan vad trist.

Tack Nääk, Nimo, Pee, Ru, Labyrinten, Timbuktu, Hoffmaestro, Burnt out punk, Emma och Bollinger för att ni ger mig känslan av ett vanligt svennebananliv, fast ändå inte. Och för att jag ger tillbaka och för att vi alla hustlar.



Foto Blingbling


Kommentarer
Postat av: Terminalglasögon

Ganska coolt faktiskt.

2011-08-31 @ 22:55:59
URL: http://www.terminalglasogon.com/
Postat av: Anna

Det var ballt.

2011-09-09 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: