Ge och ta

Jag vet att ni undrar, att ni tycker att jag är lat och tjaaa.. kanske saknar mig. Kanske. Men jag säger som så, jag e okej. Och jag tänkte blogga om en sak. Den om att ge och om att ta. Jag gillar balansen. Jag är en ge person. Ger och ger. Därför behöver jag ibland ta. Ganska ofta faktiskt. Balans ni vet. Jing och jang, kling och klang.

Detta inlägg är tillängnat veckans ge. TACK till följande GEgig!

Hanna, Emma, Thompa och Kamera. Yoooohh.

Alltså, gud vad ni gav mig energi.

Sen fredagsöl med Fredrik och Micke. Ge, ge, ge -- ALLTID!.

Förresten, det var Kameras sista spelning där på Mosebacke. Grymt! Nu bju ja. Bjublogg för en gång skull.
Sorry Hanna, din favvo kom inte med på bild. Jävdra otur... Men han finns med på videon. Tror jag. Du får kolla. Damn, snygga killar. Pepp, pipp och popp! Kom till mig och spela o kela.

Undrar fortfarande varför jag kände bandmedlemmen?

PS: Tack Kamera för er sista spelning. Fick mig att minnas, minnas, bli nostalgisk o dansa. PUSS!







Kommentarer
Postat av: Hanna

En så viktig balans det där! Det var riktig pepp- och energikick med konsertkväll så tack själv!



Hehe, jag lyckades få med honom på några bilder i alla fall :)

2010-03-06 @ 11:27:36
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Daniel

Låter ju bara fööööööör härligt!!!!

2010-03-10 @ 12:20:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: