Saknat mig

Jag vet inte om ni märkt det, att jag har varit borta ett tag. Tror inte det. Ni har fullt upp med vintrigt OS och annat viktigt. Appro på vinter OS. Jag har faktiskt upplevt ett-- live. Det trodde ni inte va, men det är säkert.

Jag och Gerdas begav oss till Lillehammer -94. Herregud vilken grej. Jag minns bussresan, hur vi körde fast på fjället vid norska gränsen, hur vi frös i stugan i Hafjell, Pillans guld, säckåkning i backen, öl i tälten, isskulpturer, Hockey, backhoppning, skidor. Vilke äventyr de va. Mitt liv är nog inte så tråkigt trots allt.

Min frånvaro har berott på ett haveri.


Mins ni detta?



Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo, de tävlingarna var suveräna...kommer du ihåg de två amerikanskorna, Nancy Kerrigan och Tanya Harding, som åkte konståkning och pucklade på varandra med stålrör? Fantastiskt spännande. Eller VM-guldet i ishockey...magiska spel, de där...

2010-02-25 @ 22:39:22
Postat av: Blingbling

Jag minns :)

2010-02-25 @ 22:45:04
Postat av: Lina

ja, vilka minnen;)

2010-02-26 @ 11:01:12
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Gerda

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååå vilka tider det var!! Hade nästan glömt dendär nära till döden upplevelsen i kvitfjäll med sopsäckarna och störtloppsbacken. Det var med skräckblandad förtjusning man satte sig på sopsäcken o sen var det försent för att stanna.. eller snarare adrenalinkick...



Och för att inte tala om hur vi ERÖVRADE fler biljetter till Hockey matcher men hårta förhanlingar och kvinnlig list!! Och för att inte tala om Björn Borg i öltältet..haha..



Är det sant.. är det 16 år sedan..?!? FN jag är ..äldre..

2010-02-26 @ 12:52:08
Postat av: 08an

ååå hockeyn. Var i en bil på väg till Åre då, en solig vinterdag, och förarna höll på att köra av vägen av lycka.

2010-02-26 @ 18:58:31
Postat av: Ester

Fy, så jobbigt med haveri!

2010-02-26 @ 20:55:36
Postat av: Hanna

Men äntligen! Som du har saknats!

2010-02-27 @ 15:50:30
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: