Liljaboysen

Jag var rädd för dem Liljaboysen, men samtidigt intresserade av dem. Det var liksom med skräckblandad förtjusning som man satt där i skolbussen och sneglade på dem. Eller tog små oskyldiga promenader runt Liljaskolan. Hammaskolan som jag gick högstadeiet på låg nämligen på lämpligt gångavstånd från detta fordonsgymnasium. De hängde hos oss, vi hängde hos dom. Jag var rädd och förtjust.

Jag tänkte att jag skulle bjuda på ett klassfoto på dagens Liljaboys. Ett ganska coolt sådant. Och jag ser att boysen fått sällskap av girlsen.



Idag är en av mina barndomsvänner lärare på Liljaskolan. Han fostrar Liljaboysen och jag behöver inte vara rädd längre. Och jag älskar att det finns så mycket kreativitet i Vännäs. De kan de där med lackering, bilar, snowboard och musik.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så snygg bild!

2009-09-13 @ 20:14:36
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Fröet

där gick alla snygga snowboardkillar ju;)

2009-09-14 @ 21:26:15
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: