Förfest

Igår testade vi Sign hotel. Herre min gud, det var kallt i barnen. Så mycket folk som gick ut och in att svängdörrarna ständigt stod på vid gavel. Annars var det mysigt. Jag gillar hotellbarer. Alltid folk på väg. Hungern tog oss sedan till Kamarinan. Där blev det paidakia och bärs. Varför skall jag alltid envisas om att ta en maträtt jag inte kan uttala. Ha, klart jag blev trackad. Efter det Pet Sound. Och efter det sängen. Jag har så mycket sömn att ta igen. Denna vecka har varit lite väl hektisk för mitt eget bästa.

Nu ska jag hänga tvätt, sen ska jag gå och köpa lite snacks till vinet. Ikväll blir det fest i blogganda. Lost in Tokyo och Kajen bjuder på kalas. Jag ska hinna med dem båda. Thats the plan. Med mig har jag Hanna .


Kommentarer
Postat av: Fröet

var du verkligen i barnen?

2009-01-17 @ 19:07:55
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Till Fröet: Haha.

2009-01-17 @ 19:54:06
Postat av: Hanna

Ja, det var fest det. Osträkor, vin och sprit. Och taxi. Jag mår sova nu tror jag...

2009-01-18 @ 03:16:53
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Ja, rackarns. Och idag cola och treo o grejer. Sen har jag kvar lite osträkor att tugga på också. Underbart.

2009-01-18 @ 11:24:30
Postat av: Ester

Haha! Låter som en kanonkväll! :-)

2009-01-18 @ 11:36:33
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Göte Børge

Var med i Göte Børges fantastiska Filmcitat-quiz och vinn biobiljetter!



Postat av: moa

clarion sign hotel? :)

2009-01-22 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: