Jag är en singel i ett förhållande

Så mycket att blogga om, så lite tid. Men nu, bara jag, i en något bakisfilosoferande pose.

I helgen har jag levt i ett parförhållande. Jag har ätit både middag och frukost med en man (samma man såklart), tagit promenad, gått på museum och avrundat med bio. Jao, vi har lekt par fast vi inte är det och för att vi båda vill vara det --men inte kan bli det. Tortyr? Inte för mig, men kanske för honom.

Jag är nöjd med min helg, men inte helt nöjd med mig själv. För min relation med Italiano är precis som min relation med Krille, fast tvärtom. Då var jag kär, men inte Krille. Jag lovade mig själv att aldrig utsätta mig för det igen. Och vad händer? Istället utsätter jag andra.






Kommentarer
Postat av: Sofia

Blingbling! Ta dig i kragen. Gör slut på hans lidande innan det blivit ett.

2009-02-02 @ 09:30:37
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Bling till Sofia

Ord och inga visor ;) jag ska, jag ska. Eller jag har ju gjort det, men så ses vi i alla fall.

2009-02-02 @ 13:40:50
Postat av: Hanna

Sa han ar fortfarande kvar alltsa. Men vet han inte redan...

2009-02-02 @ 18:19:56
Postat av: Blingbling

Han vet.

2009-02-02 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: