Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får hoppas att de klippt klorna på lilla misse!

2009-02-25 @ 17:33:36
Postat av: Psyk

Underbar video. Men jag blev lite förvånad över att katten inte jamade, eller blev mer förbannad. Jag vet en video med jättearg katt---återkommer. Eller jag kontrar nog med ett blogginlägg när jag hittar den.



Nu är jag så trött att jag inte vet vad längre. Jag tänker att jag förtjänar något- en belöning. Inte för att jag har gjort något särskilt bra, men du vet hur man kan känna ibland. "För det är jag värd". En bit mat, kanske, en köttbit och en klick örtsmör.



Nej, några sådana delikatesser ska jag inte ge mig in på. Det är ju trots allt torsdag.

2009-02-25 @ 18:35:48
URL: http://psykbryt.com
Postat av: Bling till Psyk

Här har jag filmat en katt som är lite irriterad. Om du höjer volymen hör du hur han morrar. Katten heter Grizzly, men går också under namnet D3vilcat.



http://www.youtube.com/watch?v=T4E0-QYcVlA

2009-02-25 @ 21:40:46
Postat av: Blingbling till Psyk igen

Haha, din filmsnutt på mean cat slår ju allt. HAHAHA.

2009-02-26 @ 13:25:52
Postat av: NeuroticKitten

Hehe, katten jagar och jagar men spindeln går inte att fånga...



Min katt Sabina fångade och åt upp spindlar när hon var yngre. Det krasade så härligt när hon tuggade på dem. Men nu är hon gammal och är inte längre intresserad. Tror hon ser dåligt. Men ett monster som det på filmen borde hon kunna se.

2009-02-26 @ 16:13:54
URL: http://neurotic-kitten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: