Närkontakt

Dax för en gästbloggare! En historia som utspelade sig i natt. I en liten by någonstans i norrland. Dvs "hemma".

- - - - - - - - - - - - - - -

Måste berätta för dig vad som hände inatt. Jag vaknade 02.00 av att kattorna rusade upp ur sängen. När jag slog upp ögonen var det ljust som på dagen ute. Jag steg upp och tittade mot uthuset och där såg jag sex till åtta jättestrålkastare inne i skogen bakom källaren. Jag blev lite skakis och tänkte att "faan det är nog ett ufo". Men när jag lungnat mig lite så såg jag att det vare en sådan där jätteskogsmaskin som hade börjat avverkar bakom mitt uthus. Jag klädde på mig och gick dit för att prata med föraren och han sade att han avverkade åt byn som har ett skogsområde bakom mig. Sedan skulle han avverka åt KN. Det innebär att jag får mera förmiddagssol hos mig.

/Pappa



Foto: Lennart Örnebro



Kommentarer
Postat av: Fröet

damn;) jag som trodde på ufo...eller något ännu läskigare

2009-02-05 @ 20:06:31
URL: http://litenfro.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: