Saknad

Mitt i livet kom jag på en sak. Gud vad jag saknar FRÖET. Snälla, kan vi inte ses snart allaihopa? Ni vet vilka ni är, jag behöver inte förklara det närmare.

Och eftersom jag saknar så tänker jag bjuda på denna. Bara för er. För att väcka lite längtan liksom. Måtte ni förlåta mig.

Oj vad jag svamlar i denna lilla filmsnutt. Men jag var ju så glad och berusad. På allt. På er. På livet. Den dagen just då..

LIVET! LEVA LIVET! NU SOM DÅ!



Inser nu att Papamac pratar mer norrländska än vad jag gör. Hmmmm. Måste gå en kurs i mitt hemspråk!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe... "Nu zoomar jag..." Jag saknar er också. Det var alldeles för länge sen!!

2009-08-21 @ 12:44:48
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hä som myggit...fan va skönt att se. Satt och log hela tiden.

2009-08-21 @ 17:07:16
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Joooooo!!! Vi måste ses snart snart!!! Jag är tillbaka i Stockholm. Tungt att lämna Skåne, så jag behöver er som piggar upp mig! Kram på er

2009-08-24 @ 17:31:42
Postat av: Fröet

åhh..jag har helt stängt av blogglivet...men snart är jag tillbaka. Snart. Saknar er alla grymt mycket också...behövde bara en paus...från allt. Största kramen

2009-08-28 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: