Det var en gång

När man bloggat i 3 år tryter ämnena. Tro mig. Tillslut blir bloggandet endast till ett vardagsgnatande. Idag har jag… osv. Och så spännande är inte min vardag. Men mitt liv är, så varför inte bjussa på det liksom. På gamla minnen. De flesta finns att hämta där i mitt huvud nånstans, andra nertecknade i dagböcker. Jag skrev min först dagbok när jag var 6 så.. Oh my gad -- många historier blir det.

En ny Kategori är på väg att födas i min blogg. Det blir lätt så när de andra tycks vara fyllda. Jag behöver något att skriva om. Något jag tidigare inte bjussat på. Något lite utöver det vanliga malandet helt enkelt.

Mitt liv!



 



Kommentarer
Postat av: Magnus

Spännande utveckling.

2009-08-13 @ 19:24:13
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gillar´t och väntar med spänning.

2009-08-13 @ 21:08:08
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

För er Blogmafia, ska jag berätta hela mitt liv. Jag vet bara inte hur jag ska börja =)

2009-08-15 @ 09:38:45
Postat av: Bussan

Vilken härlig utveckling av bloggen. Ditt liv liksom. Jag menar, du e ju så härlig!

2009-08-15 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: