Baggbesök

Nu är det dags att anlita byggidioterna. Badrummet har sprickor större än helvetesgapet. Och varje dag flyttar nya gäster in. Silverfisken och de 6-benta småskorvarna, för att nämna några av de objudna. Lillbaggarna måste jag undersöka något närmare. Är det tjuvbaggar, pälsängrar, fläskängrar (sjukta namn ju) eller tobaksbaggar? HA, man undrar ju vem som namngivit dessa? Du ditt lilla kryp döper jag till tobaksbagge.

Naaij, tänk om dom bepansrade äckliga krypen är trägnagare av något slag. Såna som mumsar på fuktigt trä. Nu blir jag nervös här. Det är förresten samma baggar som jag brukar hitta hemma i brorsans besticklåda. Det ligger i släkten.


Kommentarer
Postat av: Fröet

uuuu....en lägenhet jag bodde i stötte jag alltid på silverfiskar då jag gick på toaletten på natten...de är äckliga

2009-04-07 @ 09:19:03
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Milan

gå in på den här länken www.rodceder.se och kolla runt där så kanske du hittar "ditt" kryp. för övrig funkade de för oss :)

2009-04-17 @ 23:12:08
URL: http://www.rodceder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: