Tremendous insight

Jag har roligt med Joshua. Mer ros än ris faktiskt. Och idag är jag glad för att jag fått en komplimang. Fast för att få den var jag tvungen att ge en. Så jag vet inte om det gills eller om jag är värd den. Joshua skrev: I like you, too. (Då kanske ni kan gissa er till vad jag skrev innan). Forts. I'm going to have to meet you someday. I feel like I've known you for a long time even though I have not.

Vad var de nu vi sa?

Blingbling: I like flattery
Joshua: It just has to be slightly convincing flattery. I'm a sucker for it myself.

Så nu suger jag åt mig lite. När en person jag beundrar tar sig tid och bryr sig blir jag barnsligt lycklig.

Det absolut roligaste med Joshua är våra dialoger. Jag hade gärna delat med mig av dem här, men nä. Det blir lite för privat. Okej, lite då. Det jag skrattar åt nu är följande. Lite väl lösryckt ur sitt sammanhang, men i alla fall;

Blingbling: I never learn from my mistakes.
Joshua:This doesn't apply because obviously--you never make mistakes. So what's to learn?

Nä, det där blev inte kul. Ni behöver hela historien. Vi lämnar detta.

Idag har jag varit på banken och lånat ett 7-siffrigt belopp. Känns pirrigt när världsekonomin svajar, men min bankkontakt bara log och sa att jag skulle gå och köpa mig en skumpa. Att jag ska jubla istället och att det är få som har den turen. Jag får väl tro på det då.

Haha, gud vad Idol suger idag.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Lägenhet OCH komplimanger. Din dag rockar! Det gläder mig mycket! Jag älskar bra dialgoer. Det är så viktigt!

2008-09-17 @ 20:42:54
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: 08an

grattis!!egen br!ett tips dock-gå inte med i styrelsen det första du gör-brukar vara em mycket tuff syssla!

2008-09-17 @ 21:24:59
Postat av: LillaNisse

Compliments to Blingbling.

Håller även med 08:an, sitter själv i bostadsrättsföreningen och det är inte så lite att göra, passa dig.



Kram

2008-09-17 @ 21:34:02
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Nej för tusan. Där duckar jag.

2008-09-17 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: