5 saker du inte visste om mig

Sorry Nisse, jag höll nästan på att glömma din utmaning. Eller, jag har varit lite lat. Lite som Mangan. Fast detta är ju inga "sätta dit frågor", så vi kör!

5 saker i min frys;
Hallon, svamp, sik, iskuber, saft
(Nej, ingen glass. Den käkas alltid on demand)

5 saker i min garderob;
En digitalbox (fortfarande inte monterad), en peruk, en resväska, kläder, smutstvätt

5 saker i min bil;
Nej, där kom den, "sätta dit frågan". Jag har ju ingen bil. Inget körkort heller. Får jag välja något annat då? Jag tar mig den friheten. Det får bli:

5 saker i min magsäck;
Gyoza (den borde iof ha smält nu), Plopp, Lakritsal, banan, omelett.

5 saker i min handväska; Mobilen, Försvarets hudsalva (gud vad läskigt det låter), plånboken, en avi, skulder.

5 jag utmanar: De får bli de fem första som kommenterar här. Våga då!



Kommentarer
Postat av: Lina

haha...YES! Jag som sökte nåt att blogga om:P

2008-09-17 @ 21:37:26
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Men vad gör jag? Nu kommenterar jag ju. Måste jag göra utmaningen en gång till då? Jag skulle ju bara svara Fröet. Go Fröet...! Jag kollar in om en stund.

2008-09-17 @ 21:40:57
Postat av: LillaNisse

Tack så mycket Blingbling och du måste ju slippa att göra den igen, likaså jag som utmanade dig, annars blir det ju precis samma svar igen.



Kram

2008-09-17 @ 22:07:51
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: 08an

5 saker i min frys;

2 big pack, kycklingfilé, och lådor m innehåll jag inte vågat inspektera sedan ´06... :D



5 saker i min garderob;

tyvärr en massa kläder jag inte burit sedan 2006...de väntar på bättre tider, typ



5 saker i min bil;

Körkort, med ingen bil, är dock glad låntagare av andras!



5 saker i min magsäck;

proteinbar som nödproviant inför träning. plus en massa fisk o bönor.



5 saker i min handväska

har ingen väska för tillfället, bara ryggsäck...cyklar!

2008-09-17 @ 22:50:09
Postat av: Magnus

5 saker i min frys:

kycklingfile

fiskpinnar

en ensam laxfile

isbitar

trepack bacon



5 saker i min garderob:

En trasig lampa

Tavla från IKEA

Tävlingskläder för friidrott

En gammal borrmaskin

Vinterkläder



5 saker i min bil:

Ett par trasiga solglasögon

Brända CD-skivor

Ett rosa skärp

En tom papperspåse från Jack & Jones

Sjukt mycket grus och sand



5 saker i min magsäck:

Kebabpizza

Tre morötter

Vatten

Te

Köttfärsjärpar

2008-09-17 @ 23:02:19
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Magnus

Fan glömde ju handväskan...

Har ingen handväska men OM jag hade haft en:

Mobilen

I-poden

Huvudvärkstabletter

Nässprej

Näsdukar

2008-09-17 @ 23:05:19
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Evelina

kolla gärna in min blogg ;-)

2008-09-17 @ 23:12:38
URL: http://tigerlina.blogg.se/
Postat av: GH

Läste fel. Trodde det stod handväskan istället för magsäcken. Blev lite förvånad när jag läste det som :

5 saker i min handväska;

Gyoza (den borde iof ha smält nu), Plopp, Lakritsal, banan, omelett.



Omelett i handväskan ?? Började undra S.



Kram!!

2008-09-18 @ 13:07:13
Postat av: Jerk

Nu törs jag nog kommentera :)

Har du ingen älgstek kvar i frysen längre??

2008-09-18 @ 14:49:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blingbling till Jerk

Haha, jo. Den jag inte vet hur man tillagar :) Men jag kunde ju bara nämna 5 saker.

2008-09-18 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: