Släpp oron

Lugn. Jag är inte på väg att sluta blogga! Även om frånvaron här ger det intrycket. Mitt skolk beror på att jag har så förbannat mycket annat i huvudet. Inte bara disco.

Den senaste timmarna har jag ägnat åt att:

- Klura ut hur man skriver sms på jobbmobilen. Ja, jag måste skicka mitt sms via den då killen jag ska nå inte bör få mitt privata nummer. Han kan ju vara en stalker. Frustrerande. Jag är född med en Nokia i hand. Jobbmobilen råkar vara en Sony Ericsson. Förstår ni hur jag har det om dagarna? Eländigt.

- Ställt in en dejt. Japp, jag fick iväg sms:et. Hur kunde jag? Han svarar inte såklart. Jag förstår om han är sur. Först sa jag onsdag. Sen kom jag på att jag ska se Klungan på Södra teatern så jag föreslog idag. Och nu baaa, orkar inte. Middagen med GH sänkte mig till soffläge.

Japp, så har jag det en helt valig tisdag. Fast middag med vännen värmde gott. Att vi dessutom hamnade vid ett bord brevid sötaste kusinen i världen gjorde mig glad i hjärtat. Min enda släkting här i 08:land. Love.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bättre ställa in och ses när du är i form. Det borde han fatta!

2008-11-18 @ 21:16:19
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: crusty

.feeeega blingen...ha ha

2008-11-18 @ 22:53:07
URL: http://www.smurflandet.se
Postat av: Bling till Crusty

...amen va faaaan. Jaja, jag vet. Men så har jag ju en dejt på fredag. Känns ju lite dumt att klämma dem båda samma vecka. Eller ska jag?

2008-11-18 @ 23:05:48
Postat av: Patrik

Jag har alltid tålamod. Du kommer alltid tillbaka. Och det är jag så glad över. kram

2008-11-19 @ 02:29:43
URL: http://pudding.blogg.se/
Postat av: Fröet

hur var klungan?

2008-11-19 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: