Singla

Jag har swinglat. En skitmånad som november blev till skönaste sommar. Värme och hetta. Singelfest mina vänner. Jag har varit på singelfest hos Selma. Jag och 50 andra solokvistar, parslavar och ja... Hur ska jag börja. Jag var Sissi och sommelier på Grand. Jag drack rom på sval Östermalmsvind. Jag raggade-- lite väl agressivt nu när jag tänker efter. Och jag frågade chans på precis alla.

Av någon anledning brukar singelfester vara de bästa. Jag vet inte varför. Eller jo det vet jag. Det beror på att singlar har en speciell magnetisk kraft. De vill alla vara i händelsernas centrum med ett enda mål i sikte. HÅNGLA. Varhelst singlar råkar befinna sig blir det stämning och spänning. Elektroner och neutroner. KÄRLEK.

Sissi var laddad. Hon studsade runt. Tillslut blev hon fastlåst i handklovar av parslavarna, mitt under pågående speeddejting med en gynekolog. Så där satt jag och gynekologen fast med varandra och ba eeehh; är det vi nu? Är det så här att vara ihop? Men Sissi har smala handleder och kom på att hon kunde slingra sig ur.

Här har vi en bild på Parslavarna.



Läs mer på http://singelfest.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så... hur slutade det?!

2008-11-16 @ 14:27:47
Postat av: Fröet

shit vad spännande....berätta mer..

2008-11-16 @ 14:47:04
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: crusty

..fick du några griiimma leads då? Och Mr T, hängde han med till festen?

2008-11-16 @ 14:50:40
URL: http://www.smurflandet.se
Postat av: selma

Heheee...o vart tog du vägen sen...und with whom...men vänta bara, mer kommer, bara för att festen är klar är det inte o

över. not yet!

2008-11-16 @ 15:44:25
Postat av: Blingbling till Selma

Det var det där himla bubblets fel. Helt plötsligt övertalades jag att följa med några singelsvingers till Storstad (jag, Gurra dörrvakt och två till). Jag borde ha stannat. Inte heller tackade jag för mig ordentligt. Tackar nu istället :D VILKEN FEST!



Jag var som ett plåster på två killar. De var så lika varandra att jag ett tag trodde att jag stötte på en och samma man. Men nähärå, då var dom två. Herregud.



Matte har skvallrat att både han och Sean hånglat. Men inte med varandra ;) Undra var Sean sov i natt hihihi....



Vad händer här näst undrar Sissi.

2008-11-16 @ 16:01:19
Postat av: Yrsa

SIngelfest??!!

Låter HUR kul som helst!

Det vill jag också ha!

Fast inga av mina vänner är singlar förutom en :-S.

Men jäklar vad kul det låter! :-D

2008-11-16 @ 17:09:34
URL: http://yrsas.blogspot.com
Postat av: Blingbling till Yrsa

Det var grymt trevligt. Mer singelfester till singlarna tycker jag ;)

2008-11-16 @ 18:10:56
Postat av: Ester

Speeddejt med en gynekolog låter intressant....

2008-11-16 @ 18:34:57
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: anso

Ja, man önskar att man blev bjuden! Kanske nästa gång?:)

2008-11-16 @ 18:59:59
Postat av: selma

ok blingis...kolla www.singelfest.blogg.se ...hehehe

2008-11-16 @ 23:37:44
Postat av: Anna till Selma

Gryyyyymt!

2008-11-17 @ 11:26:25
Postat av: selma

haha. ja de är superheta!!! funderar på att hyra ut dem framöver!

2008-11-17 @ 23:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: