Välkommen in

Idag har det varit skyttetrafik över tröskeln. Värre än visning. I alla fall en som sker i lågkonjuktur. 6 pers och en katt på minimala ytan 40 kvadrat. Trångt och med värme. Visst kan jag enas med mig själv som med andra. Att ha folk omkring e mysigt. Konstigt att jag då valt att leva ensam.

Jag tog ledigt idag, på stora umgängesdagen. Vi shoppade. IKEA, Götgatspuckeln, Skärholmen. Kärnfria vindruvor, varmkorv för en femma och värmeljus. Mer också såklart. Du lämnar inte Kungens Kurva utan att ha brännt ett antal 100-lappar. På vaddå undrar du när du kommer hem.

Just nu är vi två . I några dar till. Sen är vi en igen - - jag med mig. Grizzly har lämnat. Ny familj. Men Bush kommer på tisdag. Jag och du blir till jag och Bush. Saknar Devil. Vem ska jag nu ligga sked med? Skedar Bush?



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där med IKEA känns väldigt mycket igen. Man kan inte åka dit utan att bränna minst 500 spänn på ingenting.

2008-11-29 @ 11:04:20
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Lediga dagar är balsam för själen. Och umgänge förstås.

2008-11-29 @ 12:56:05
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: