Sladdar runt

I väntan på tvätttid har jag sladdat runt med Micke T i snömodden. Först frulle på String sen promenad med burr. Micke kom då på att; jag behöver nog en smula. Vi slant därför in på Encore, testade lite, men nä. De var för coola. På skrapan genomfördes slutligen köpet. Jag hann inte fota Micke med smulan på. Och han hade förmodligen freakat ut om jag placerat ut bilden här.

Igår missade jag två fredagsöl. En med sköningar från Singelfesten och en med fd fruars klubb. Det gör inte så mycket. Jag var nämligen på dejt med en stilig Italienare. Amore. Snygg, snyggare, snyggast. Men gud, jag förstod knappt vad han sa. De har en märklig engelsk brytning italienarna. Såklart var det ingen fara på taket. Jag kom in i tugget efter ett tag. Av den här mannen fick jag sedan en kyss. Den kan jag leva på bra länge. Jag tror allt att jag är lite utsvulten.

Jag undrar hur många Stockholmsbloggare som kommer att blogga ut en bild på snö idag. Då jag är norrlänning blir det inget bidrag från min sida. Jo, jag tror banne mig att jag ska lägga ut en sommarbild. Jag har sommar i kroppen och känner doften av åkerbär. Kan iof va glöggen.



Gud vad bilden blev stor nu då. Det var inte meningen, men jag orkar inte göra den liten. Handen är min. Bären, dom hamnade i min mage strax efter bilden togs.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig bild. Jag ska nog blogga snöbilder i alla fall jag. Skönt att du fick till en dejt nu i alla fall. You go!

2008-11-22 @ 13:36:41
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Bling till Hanna

Du kan inte hålla dig, eller hur :) Väntar med spänning på snön.

2008-11-22 @ 13:50:39
Postat av: Fröet

å gu va gott;)

2008-11-22 @ 13:51:10
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: crusty

...så Micke T tjackade alltså äntligen en smula? Stort! :)

2008-11-22 @ 14:38:12
URL: http://www.smurflandet.se
Postat av: Bling till Crusty

Nu får du inte mobba honom för det. För då kommer han aldrig att ha den på sig. Snygg var den i alla fall. Men så var ju jag smakråd. Eller vänta, han valde den utan mitt råd, men den va snygg.

2008-11-22 @ 17:09:03
Postat av: Kina

Mmmmm...åkerbär. Världens godaste bär!! Ha en fin helg. Skål./Kram Kina

2008-11-22 @ 18:09:05
Postat av: Blingbling till Kina

Plockade i Gubböle såklart ;)

2008-11-22 @ 18:12:11
Postat av: selma

haha. härligt med en som vågar kontra snöfrossan!! Dansade afrikansk dans med Sussi och skakade rumpa i tre timmar idag. Det var fantastiskt. O du, vi måste naturligtvis fredagsöla med Gurka & co och alla andra "sköningar". PS Lasse undrar fortfarande näer du dyker upp i Skaåne?? :D

2008-11-22 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: