Bus och godis

Allt jag tar i, skriver eller säger osar sarkasm. Det blir lätt så när jag har tokmycke o göra. Är jag inte sarkastisk skrattar jag hysteriskt och omvandlar allt till humor. Värdelös humor om man frågar mina hangarounds här på firman. Själv inbillar jag mig såklart att den är genialisk, men det är den inte. Det är bara jag som skrattar högt åt mig själv. Pinsamt!  Jag ska göra allt i min makt för att det inte smittar av sig här. Det vore förskräckligt.


Annars då? Jo, helgen har varit fantastisk. Krogmys på fredagen. Alltså, det var mys tills vi råkade ut för tvångsflytt. Tänk er själva att måsta flytta från en skön soffa i lugn miljö till rangliga barstolar bredvid krogens kanske fullaste och högljuddaste bargäster. Osis. Och lördagen bjöd på en fantastisk matupplevelse med norks bärs och Tequiladrinkar hos vännerna på knivsöder. Bus och godis helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Hanna

En riktig Halloween... Jag måste för övrigt börja dricka tequila oftare.

2008-11-03 @ 17:08:01
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

klart du är genialisk Bling;)

2008-11-03 @ 19:12:16
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: