Avsnitt 67

Min kille (han som inte är min kille) har sina föräldrar på besök. Frustration. När ska det bli dejt av? När? Och igår. Då var jag otrogen på MSN med stilig man från Kungsholmen. Vi "pratade" till kl 03:00. Det här är inte bra. Eller så är det. Tänk att jag faktiskt har två snygga män som längtar efter mig. Två så olika dessutom. Den ena skönt bohemisk, den andra karriärist i kostym som tycks ha en längtan tillbaka till det rebelliska. Eller vad vet jag. Jag fattar inte varför han vill träffa mig, eller så är det precis det jag gör. Efter en chatt med mig blir han helt såld. Jag var den första tjej han chattat med, i över tre timmar, någonsin. Han brukar vanligtvis inte palla med. Hmmmm. (Cesurerat här).

På SVT rullar en serie. Den heter Avenyn. Allvarligt, det är avsnitt 66. Riktigt uselt faktiskt. Men en sak är säker, musiken i serien är fantastisk, så jag låter avsnitt efter avsnitt rulla i repris. Nu börjar avsnitt 67.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur många ska det bli innan du får träffa din man? Det återstår att se. Jag väntar med spänning på svaret.

2008-03-01 @ 15:29:04
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Märtha

Vad vad vad var det du förstod efter du googlat honom??? Jag är så nyfiken..:)

2008-03-01 @ 15:50:51
Postat av: Magnus

Om man googlar på mitt namn så dyker det upp nån moderat politiker. Det är INTE jag...

2008-03-01 @ 16:33:29
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: crusty

..så du åkte hem & chattade på msn med X antal öl i kroppen? är det så bra? hehe..

2008-03-01 @ 17:10:44
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Blingbling till Crusty

Öl? Vad? Nu fattar jag ingenting ;) Heheh. Aldrig har jag varit med om att faktiskt tömma en bar. Det var stort.

2008-03-01 @ 17:21:05
Postat av: crusty

..tycker det vr lite roligt när de sålde den gamla ölen med kommentaren: - jag tar inget som helst ansvar för den här ölen, men du får köpa den för en tia.

2008-03-01 @ 18:07:44
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Blingbling till Crusty

Det förklarar ju varför min mage helt kukat ur haha.

2008-03-01 @ 18:16:04
Postat av: Bussan

Lustigt sammanträffande, var på Melodifestival-fest i Göteborg igår, hos en kille som är producent för Avenyn. Han hade fixat en quiz om serien och jag kunde inte svara på en enda... =)

Lycka till med sockerbitarna (grabsen)!

2008-03-02 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: