Nätdejtsterrortankar

Som den spänningssökande människa jag är har jag beslutat mej för att fortsätta nätdejta. Next på tur är en X-norrlänning med access att läsa min blogg (hjälp) och jobbapåkungsholmenkillen. Tjitt, tänk om någon av dem är psykopat och låser in eller fängslar mig. Det finns flera filmer med precis den handlingen. Med psykopater som låser in tjejer. Psykisk terror när den är som läskigast. Som att dejta en kille på nätet. Det är fan läskigt om något.


Om jag skulle ha oturen att bli inlåst hoppas jag följande:


Han öppnar dörren nån gång om dan för att ge mig mat

Jag får titta på TV och lyssna på musik

Jag får prata med någon

Han misshandlar mig inte

Han våldtar mig inte
Jag tar mig ut


Vet ni hur orolig min mamma kommer att bli när hon läser detta. Hon kommer att klippa av min nätverkskabel.

Eller nått.

image248



Kommentarer
Postat av: E

Min mamma slutade självmant att läsa min blogg. Hon tyckte väl att hon fick reda på mer än vad hon egentligen ville :(

2007-05-14 @ 14:31:32
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Ester

Nätdejtsterrortankar ska du nog sluta tänka...

2007-05-14 @ 14:45:16
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Märtha

Men du måste träffa dom på offentlig platser. Det finns ju knäppskallar..Du kanske tycker din mamma är jobbig och orolig men vänta du bara..du har inte stt den sidan av mig än..hahaha...

2007-05-14 @ 15:37:01
Postat av: Hanna

Visst borde man väl få regissera sin kidnappning själv om man nu skulle bli utsatt för den..?

2007-05-14 @ 17:39:04
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Bitter

Fattar inte nätdejtingen, har provat men alla är ju galna i verkligheten. lär mig!

2007-05-14 @ 17:53:35
URL: http://bitterochcynisk.blogspot.com/
Postat av: Dante

Jag vill läsa vidare om dig och dina nätdejter! askul läsning ju!

/D

2007-05-15 @ 12:54:18
Postat av: Ljusblå

Åh, vad jag känner igen mig i dina tankar. Min syrra var livrädd när jag började nätdejta. Tyvärr var jag inte så smart alla gånger - se mitt gästbloggande hos Skärgårdsdoktorn om Bikinimannen och Vildmarksmannen. OBS! Ta det som varnande exempel! Jag hade bara tur som klarade mig helskinnad ur det.

2007-05-15 @ 14:13:11
Postat av: Blingbling till Ljusblå

Hej =) Vad kul att du hälsar på. Jo, nog minns jag bikinimannen alltid. Vilken nöt han var. Och det inns gott om dem. För att sejfa träffar jag mina offentligt. Men hur vet man att det inte är en galen stalker eller en psykopat. Dom finns förresten överallt, så det går inte att gardera sig. Ska man träffa någon ska man akta sig att resonera som jag i detta inlägg, för då vågar man ju aldrig liksom. Jag har faktiskt haft tur (peppar, peppar) med dom jag nätdejtat so far. Inga knäppjökar.

2007-05-15 @ 16:09:02
Postat av: Alma

Ta det lugnt! Säger jag...det finns tusen och åter tusen fler superkillar därute än vad det finns knäppisar. Helt säkert. Också på nätet. Ta reda på så mycket du kan innan, med det menar jag, lär känna. Via msn och telefon. Ett gäng telefonsamtal säger mycket...och lita på instinkterna helt enkelt, dom säger mest! Folk är trevliga! Lycka till!

2007-05-16 @ 23:02:40
URL: http://jagalma.blogg.se
Postat av: Alma

Och förresten, så är det inte bara vi tjejer som tycker nätdejtning är speciellt och kräver eftertanke, även killar tänker tankarna och önskar sig kloka schyssta vanliga tjejer!

2007-05-16 @ 23:04:31
URL: http://jagalma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: