Morgonstund

Idag har jag gjort det. Jag har gått till jobbet. Jag dog inte. Men sista trappan höll allvarligt talat på att knäcka mig. Förresten, jag tog en shortcut och sladdade otippat förbi Radio Stockholm. Tänkte att, jeje nu kan jag hämnas lite för de uteblivna kokosbollarna. Sedan såg jag alla brännässlor i rabatterna och tänkte; näää. De kommer att rulla mig där.


En sak upptäckte jag på väg till jobbet. Gud vad Kungsholmsbor är hotta. Jag hustlade in deras stajl och bara njöt. Deras stil klår allt. Inte det där trista Prada och yadayada, inte heller min söderslackerstil. Vet i fan var de handlar sina kläder. Måste börja våga fråga. De är så coooooola.



Kommentarer
Postat av: Märtha

Hahahaha det är såå roligt att man kan se på folk genom deras kläder i vilken stadsdel dom bor..Undrar om man ser på mig och mina kompisar var vi bor? Vi är ju bara snygga och i vilken stadsdel hör det hemma tro??:):)

2007-05-10 @ 08:31:36
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Blingbling till Märtha

Jag tror du bor på Södermalm. Vi som bor där är toksnygga ;)

2007-05-10 @ 09:10:43
Postat av: nollåttan

är det sant?!? måste åka till kungsholmen oftare! mitt senaste minne av kungsholmen är daglivs klippet anno 1996. då hände bara pensionärer där. Jag förnippar annars Kungsholmen med R.O.O.M och oljade ekmöbler.

2007-05-10 @ 09:28:22
Postat av: Dante

bra där bling! Fan starkt att gå till jobbet så där. Nu blir jag lite små impad!

/D

2007-05-10 @ 09:55:22
Postat av: Therrorese

Blingis; Bra jobbat! Promenixa är urskönt...(om man inte har en stressfraktur i höften...) det är ju härligt väder och massa härliga människor på stan. Snygga människor...hur gör de? Jag hinner inte ens va snygg längre...Bara vara Alice i Underlandet...Å hon e ju inte så snygg.

2007-05-10 @ 10:01:36
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: