Karmakontot

Dags att göra något åt mitt dåliga humör. Jag pepprar bloggis med lite Londonbilder, som jag ju lovat polers. Det får mig att fnissa lite. Alltså, nu är jag ingen mästerotograf och jag fotar alltid med mobil. Men det vet ni nog vid detta laget. Håll till godo.


Portobello
Favoritgatan in the hoods

Londonbuss
Londonbuss

Londonmix
Londonmix med Hyde Park och hästkrafter x 2 + royalty

London eye
London från London eye. Pumlorna darrar av höjdskräck.

Pumlorna
Pumla & Blingbling på nattklubb. In i Londondimman...


Kommentarer
Postat av: nollåttan

aew vad fint. jag undrar om inte surt humör hör ihop med resebakfylla. man har haft skitkul och haft konstant sällskap en hel helg och så -paff- är man tillbaks i vardagen. ungefär som i didolåten från skivan som kom 03. eller?

2007-03-26 @ 23:30:49
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling svarar 08:an

Ja, vardagen kom som en chock för mig.

2007-03-26 @ 23:35:06
Postat av: nollåttan

haha....mig med. trots att en småländsk ministad knappt kan jämföras med london. jag har ingen aning vad man ska göra med denna ångest. jag kompenserar genom att försöka hyperaktivera mig from i morgon. middagar, happenings...och så kom halsontjäveln precis. bah!

2007-03-26 @ 23:52:57
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling svarar 08:an

Det kliar i min hals också. Det har det gjort hela dan.

2007-03-26 @ 23:55:39
Postat av: Hanna

Åååh, vad härligt det ser ut. Det är lite konstigt med bilder av London, för även om det inte är något Londontypiskt på bilden så kan man nästan se att det är London ändå. Måste vara foggen. London på bild ser alltid ut som en bild från förr. Lite gammalt helt enkelt...

2007-03-27 @ 11:33:16
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: