Tick-tack, tick-tack

Det är fredag. Hajar ni. Det är fucking fredag. Flitens lampa lyser på kontoret, men frågan är hur mycket vi arbetar. Alla sitter och längtar/suktar efter fredagsdrinken på glammig bar. Eller den där kalla ölen. Själv ska jag möta upp tre helt fantastiska tjejer, insupa goda drycker och smarrig mat. Det blir liksom lite av en avskedsmiddag. Inte som gravöl, men lite sorgligt är det. Pumla A flyttar till London för att jurista. Redan nästa vecka. Hur ska vi klara oss utan henne. Helvette osså. PANIK!



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

åh tack så jättemycket för kommentaren på min blogg...jag gillar din blogg jättemycket också, jag läser den varje dag.
hoppas du får trevligt ikväll, nu ska jag svara på din fredagsfyra,
XXX

2007-01-26 @ 20:28:39
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: