Kommentarer
Postat av: Bussan

Usch, tradigt att läsa detta, jag får flashbacks från nätdejtingen där jag tyckte att det var relationsspel mest hela tiden.
Min nyfunne pojkvän har haft samma tjej i 15 år innan mig och är HELT omedveten om spel. Det är jag taxam för.
Efter vår första träff, på en fest med gemensamma vänner (en lördag), bestämde vi att jag skulle ringa honom först. Jag la upp stragegin att ringa på tisdag kväll (spel). På måndag fm ringde en gemensam vän och avslöjade att han ringt henne och sagt att han inte trodde att jag var intresserad. För jag hade ju inte ringt!
Keep on searching, HAN finns där någonstans. Men det vet du säkert också...

Du skriver så härligt!

Buss & kram!

2007-02-06 @ 13:30:53
Postat av: Blingbling

Till Bussan: Du anar inte hur tur du har. En kille som inte kör med spel, finns dom? Och det där spelet alla kör med (jag inkluderad -*suck*)är hemskt tycker jag. Kram på dig också :)

2007-02-06 @ 15:00:07
Postat av: Bussan

Du, jag säger bara, jag är 38 år och har vääääntat på denne karl, jag har också "spelat spel"... Det är det jag menar, efter regn måste det ju komma sol! Tänk om jag visste tidigare det jag vet idag, då hade jag njutit lite mer av min singeltid och slappnat av. Men det tycker jag att du gör, du har ett ljumla trevligt privatliv med goa vänner.

***

2007-02-06 @ 17:12:55
Postat av: Blingbling

Till Bussan: Åååh vad glad jag blir när jag läser detta. Då finns det hopp för mig också med andra ord. Jag försöker njuta av singeltiden, men ibland känns det toktrist att inte ha någon. Tur att jag har fina vänner i alla fall. Ensam är jag sällan. Jag och kompisarna har bildat en familj helt enkelt.

2007-02-06 @ 18:36:06
URL: http://blingbling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: