Password

Att byta lösenord på jobbet är en mardröm. Det tog mig en timma ett få till det. Följande fick jag ta hänsyn till;


  • Lösenordet skall vara 8 tecken långt
  • Det skall innehålla både stora och små bokstäver
  • Det skall innehålla minst 2 och max 5 siffror
  • Det skall starta och sluta med en bokstav
  • Samma tecken får maximalt användas 3 gånger
  • Får ej innehålla å, ä, ö eller annat specialtecken
  • De 13 senaste lösenorden får inte återanvändas


Varför krångla till det liksom. Vem vill göra intrång i min burk? Jag jobbar ju inte hos Socialdemokraterna direkt.

Password



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha... Herregeud! Varför krångla till det kan man ju fråga sig.

2008-01-04 @ 13:16:35
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: