Hemma hos Melker

Fjärde dejten med min favvokille på MP. Hemma hos honom denna gång. Där bjöds jag på världens godaste middag, även fast de rårörda lingonen glömdes bort. Mmmmmm gott, gott. Vinet smakade också bra.

Jättecoool och stor lägenhet har Melker. Man blir lätt lite avund på det. Va, tänk att få bo så. Ingen liten etta där inte.


Jag fick sova över, vilket var mysigt. Näää, få inga snuskiga fantasier nu. Jag sov där bara, ingenting annat. Okej, vi kramades lite, det gjorde vi. Och det var jättenice. Kanske kysste jag honom också, en heller två gånger. Minns inte så noga. Kan ha hänt i sömnen.


Vad känner jag nu? Vet inte, vet inte. Men jag vill kramas mer med Melker. Det vet jag. Han är störtskön ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: