Solidaritet



Martha med engelsman på Solidaritet!

Solidaritet


Tack Martha för en fantastisk fredag. Det var en helt underbar middag, för att inte tala om drinkarna. Bubblet tjejerna hade med sig var också en fröjd. Mer tjejmiddagar till folket.


På Lemon var allt i sin ordning. Hittade Magnus på fel sida av baren dock. Dennis var där och tog sin vanliga fredagsöl. Han är skön. Men ärligt talat, var det inte lite väl mycket tjejer där? Det var kul att träffa på brödratrion på Lokal. Kalle är fortfarande lika läcker.


Efter stängning begav vi oss mot Stureplan med Solidaritet i sikte. Där hamnade vi i VIP-kön och sladdade in fort som rackarn. Gustaf (från Boden) bjöd på vinglas efter vinglas och Blingbling svängde loss på dansgolvet. Förresten, jag noterade ett par killar i baren som hällde sin Jack i ölen (eller det var faktiskt bartendern som gjorde det).  Varför slutar man aldrig förvånas.


Jag kanske ska nämna att jag träffade Daniel (Krilles kompis) på Solidaritet. Märkligt att aldrig Krille är med. Fast det kanse är lika bra det. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle säga. Och hur skulle han bete sig? Han verkar inte vara ute i svängen vilket nog betyder att han träffat någon. Stackars denna någon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: