Mats nobbar dejt med Blingbling

SMS 1 från Mats:

Hej Anna! Jag kan inte träffa dig imorgon. Jag har haft kontakt med en annan tjej på nätet och kan inte, med respekt för dig och henne, ha två tjejer på gång samtidigt. Jag måste välja. Därför väljer jag att inte träffa dig imorgon när mina tankar kanske drar iväg åt ett annat håll. Jag är mycket ledsen för att det blir så här. Jag vill bara vara en ärlig person och vill inte skada någon. Jag tycker att du verkar vara en toppenperson och skulle gärna ha träffat dig. Nu fick ag kontakt med en annan kvinna och måste välja... Varma hälsningar Mats.

SMS från Blingbling:

Du gör helt rätt. Följ ditt hjärta. Jag blir faktiskt uppriktigt glad att du träffat någon. Det är du värd. Jag önskar dig all lycka. Kram från Anna.

SMS 2 från Mats:

Tack min vän... Du har ett stort hjärta. Kram från Mats.

SMS från Blingbling:

Tack.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Så vackert. Här har vi en kille som inte studsar hit och dit som ett vandringspris. Tänk om han bara visste hur jag håller på med att speeddejta. Ja herregud. Fast det känns lite trist. Jag hade verkligen sett fram emot dejten. Killen var både snygg, känslig och varm. Ett riktigt kap. Men som en av mina vänner sa... Han vet inte vad han går miste om.

/Blingbling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: