Ett samtal från Karolinska

Mitt uppe i workshoppandet kring marknadsplanen 2007 ringer telefonen. Jag visste precis vem det var och vad det gällde. HJÄRTKLAPPNING. Kollegorna försvann i dimman.


Min läkare hade glada besked. De hittade inga cancerceller denna gång. Fy fan vilken lättnad. Ville bara sätta mig ner och gråta men höll så klart masken inför kollegorna. De hade inte en susning om vad saken gällde.


Har jag besegrat cancern nu? Det återstår att se. Nu väntar ny röntgen i slutet av månaden. Och på fredag ska jag fira beskedet med mina fantastiska vänner. LÄTTNAD!



Kommentarer
Postat av: Niko

F*n vad bra!! Skönt att höra att allt e bra!! Vad glad jag blir. Fira ordentligt på fredag, det förtjänar du ;-)

Hälsningar från en som vet hur det känns =)

2006-10-05 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: