Kärlek

Jag var på bröllop igår. Mitt första Bloggbröllop. Jag hoppas på fler, för det var jävdrans trevligt. Och så vackert det va! Vet inte när jag både grät och skattade så där befriat. Ett storta varmt tack till dig, fina bloggvän, som bjöd in mig till din stora dag. Det gör mig så vansinnigt lycklig och glad.

Tänkt vad mitt bloggande faktiskt lett till; Vänskap, fina fester, minnen för livet.

Jag filmade såklart. Bloggtalare gör entré nånstans mitt i klippet, fast här presenterar han sig som barndomsvän (vilket han ju också är). "Leka doktor... jojo".. HAHA!

Håll till godo! Här kommer klippet jag vet ni väntat på. Nästan så att det blev en långfilm. Jag måste nog erkänna att jag inte är lika vass på att klippa film som Tess.

Och titta in hos Hanna, som också bloggat om äventyret.








Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det var en fantastisk fest. Och så härligt att vi fick komma och dela den med Tess!

2010-09-05 @ 20:14:47
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Hanna

Filmen är ju underbar! Mycket representativt för festen.

2010-09-05 @ 20:15:41
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Ja, fint, roligt, lyckligt o vackert. Precis så som jag hoppas att mitt bröllop ska bli, om jag skulle få för mig att gifta mig en vacker dag--vilket jag hoppas =)



Stort tack Tess!! Och tack Hanna för skjutsen. Vi hittade hem tillslut ;)

2010-09-05 @ 20:30:53
Postat av: Ester

Jag ryser. Vilken lycka! Tack för att du la ut en filmsnutt, känner den varma stämningen rakt genom skärmen. Snyftigt och roligt på samma gång. Precis som det ska vara.

2010-09-07 @ 16:33:32
Postat av: Lina

åhh..vad fint!!!!! jag blir helt tårögd av bilderna.



ja...visst har bloggandet lett till mycket fint. möten.

2010-09-08 @ 22:00:21
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: