Söderprommis

Idag har jag vandrat runt på Söder och tittat. Mest från ett kameraperspektiv. Jag har försökt hitta inspiration till en videoblogg. Och herregud, det finns ju hur mycket som helst. Jag behöver bara gå runt knuten så hittar jag detta och detta. Södermalm är så tacksamt. Var man än går hittar man nåt skoj. Det gäller bara att ha ögonen öppna.

Mina små videosnuttar behåller jag för mig själv så länge. Kanske ska de visas på en annan sajt, om de vill ha mig. Men vill de inte ha mig så ska det banne mig bjussas här. Efter tre år som bloggare är det dax att ta steget till något mer rörligt. För här är det lite väl stelt.

Temat på mina videobloggar är Södermalm. Har ni några bra tips på vad ni vill se på film - hit me.








Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe... Tror jag fått samma erbjudande. Känner mig grymt taggad faktiskt!

2009-09-13 @ 20:15:33
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling till Hanna

Vad kul =) Jag misstänkte nästan det. Då kan vi ju göra en massa skoj saker ihop ju. Och framförallt tagga varandra. Videoblogga e läskigt.

2009-09-13 @ 20:28:57
Postat av: Hanna

Ja, tycker definitivt vi ska ta vara på detta tillfälle som gemensam insats. Kul ska det bli! Om det blir...

2009-09-13 @ 22:33:57
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: