Nyförvärv

Igår chattade jag fotboll med en ursnygg spanjor. I ärlighetens namn hade jag kust att chatta om helt andra saker, men man måste ju vara fiffig för att vinna hans hjärta. Hoppas han förlåter min list. Fotboll ligger inte alls i topp vad gäller samtalsämnen med snygga män. Men jag är bra på fotboll. Det liksom påminner om teater. DRAMA, DRAMA, filmning, svordomar, tårar..  Jag kan det där.


Efter att vi chattat ett tag var han helt såld. Han var typ nästan på väg att fria stackarn. Så nu är jag bjuden till Galicia. Inte kan jag åka dit. Nä, det går ju inte. Han får vara min teamplayer i den digitala världen istället. Säkrast så.

För er som är nyfiken på denna vackra skapelse så är det mitt senaste förvärv på Facebook. En forward i mitt virituella lag. Jag samlar på dem. Usch så hemsk jag är.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Den kvinnliga listen övergår mannens förstånd heter det ju...

2008-06-16 @ 15:14:16
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Ester

Du är rolig du! :-)

2008-06-18 @ 20:20:36
URL: http://missesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: