Midnatt råder

Jag sprang Midnattsloppet igår, med taxipengar i sportBHn. Jag har aldrig sprungit en mil förut serrö. Inte hade jag tränat heller. Det är ett stort under att jag kom runt. Jag fattar knappt att jag klarade det. En FUCKING mil. Sist jag försökte mig på loppet bröt jag redan i Skanstull. Fick tom vattenblåsor. Nu ba, joggelijogg runt hela skiten.

OK, det gick inte fort. 01.16.35... Men hade det inte varit typ 25 000 pers kanske det hade gått snabbare. Det blev mycket zickzack..

Här är sträckan jag lubbade:



Jag spar resultatet också, ifall jag får för mig att springa nästa år.




Det är inte speciellt kul att springa. Däremot erbjuder Midnattsloppet en massa överraskningar. Det är liksom det som är grejen. Och tack alla ni som hejade och high-fivade mig de sista tre kilometrarna. Speciellt du kille som stod på Hornsgatan. Gillade också er vid Mariatorget som sa: bara 500 m kvar nu GOGOGO!!! För jag hade ingen aning om var målgången var.

Sedan vill jag såklart tacka mina sponsorer. Utan er inget lopp.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sjukt bra jobbat, utan att träna också! Tycker inte den tiden är dålig under de förutsättningarna. Tvärtom.

2011-08-15 @ 17:53:00
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jerk

Bra jobbat Blingis!!

Nästa år då jävlar ska jag springa också :)

2011-08-15 @ 18:18:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Ester

Coolt ju! Jag är impad!

2011-08-19 @ 19:43:52
Postat av: Jazzhoppan

Jag är impad. Själv hade jag nog hoppat/haltat ned i närmaste tunnelbanenedgång.

2011-08-19 @ 21:42:20
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: